Wanneer je een product bij ons koopt heb je ten allen tijde, mits je het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan je verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover je nakomen. Je dient daarvoor in ieder geval binnen twee weken na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen.
Na je mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij je de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. Je krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.
Aanvullende fabrieksgarantie
Op sommige van onze producten geeft de fabrikant extra garantie. Wil je meer informatie over deze garantie en wat deze inhoudt stuur ons dan een mail en wij laten je dan per omgaand weten welke aanvullende garantie er is voor de desbetreffende fabrikant.
Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover je moeten nakomen, zoals hierboven beschreven. Wij raden je daarom ten alle tijde aan in het geval van een gebrek eerst met ons contact op te nemen. Wij zorgen ervoor dat de reparatie van het product op de juiste manier verloopt.
Ons verzoek is om een retourformulier aan te vragen. Dit kan door ons een e-mail te sturen naar arthur@radex-benelux.nl. Het is belangrijk om een defect z.s.m. aan ons te melden.